روابط عمومی شرکت قطارهای مسافری رجاء اعلام کرد: به علت ترافیک بیش از حد سفر در ایام پایانی سال، امکان اعزام مسافران جا مانده با قطارهای بعدی وجود ندارد و مسافران باید برای انجام دادن امور کنترل بلیت و بازرسی اثاثیه، یک ساعت قبل از حرکت در ایستگاه راهآهن حضور داشته باشند.
بنا براین گزارش مسافران باید در طول سفر با قطار، شناسنامه یا کارت شناسایی معتبر همراه داشته باشند تا در صورت درخواست مأموران این شرکت، آن را ارائه دهند.
مسافران در صورت مفقود شدن بلیت، مطابق آیین نامه مربوط و به شرط حضور به موقع در ایستگاه مراتب را به باجه خدمات مسافران واقع در طبقه دوم ایستگاه راه آهن تهران اعلام کنند تا برابر مقررات بلیت المثنی صادر شود.
همه مسافران قطارهای مسافری بدون محدودیت سنی از بدو ورود به ایستگاه مبدأ تا رسیدن به ایستگاه مقصد در برابر حوادث تحت پوشش بیمه هستند.
برنامه نوروزی قطارهای مسافری از 25 اسفند امسال آغاز شده است و در 15 فروردین 1390 خاتمه مییابد و بر اساس برنامهریزی انجام شده در طی این مدت حدود 2 میلیون مسافر با قطار در سراسر کشور جابهجا میشوند.
مسافران قطارهای نوروزی برای دریافت هر گونه اطلاعات و ارائه انتقاد، پیشنهاد یا شکایت میتوانند با شماره تلفن 139 سامانه اطلاع رسانی و ارتباط با مشتری به صورت شبانهروزی تماس بگیرند و یا به شماره 3000139 پیامک ارسال وهمچنین به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند